Mumford & Sons - Believe

   

 

 MV 呢 就是一直一直的跑  如同歌詞說的running through these walls 

跑過大馬路 小巷 城市的喧囂

最後來到了一個安靜的山上(?)

(其實我不太知道她到底想表達什麼啦哈哈哈)

啊不知道要掰什麼了啦   聽歌聽歌

---------------------------------------------------------------------------

 

 

 

You may call it in this evening

或許你會在這個晚上打給他
But you've only lost the night

但你只是錯過了這個晚上
Present all your pretty feelings

表現出所有你美妙的感覺
May they comfort you tonight

或許他們會安慰你整晚
And I'm climbing over something

但我正試圖翻越過
And I'm running through these walls

逃離這些令人窒息的圍牆

I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
Everything you're trying to say to me

那些你試圖告訴我的每件事

I had the strangest feeling

我有一種奇怪的感覺
Your world's not what it seems

你的世界似乎不是如你表現出來的這樣
So tired of misconceiving

我厭倦了誤解
What else this could've been

它到底還會變成怎麼樣

I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
Everything you're trying to say to me

那些你想要告訴我的事



So open up my eyes

所以睜開我的眼
Tell me I'm alive

告訴我我還活著
This is never gonna go our way

這永遠不會如我們所願
If I'm gonna have to guess what's on your mind

如果我還必須去猜你的腦子裡在想什麼

 

 


Say something, say something

說些什麼 說些什麼
Something like you love me

像是你愛我
Less you want to move away

比起你想要離開我
From the noise of this place
從這裡的喧囂


I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I believe

我甚至不知道如果我相信
I don't even know if I wanna believe

我甚至不知道如果我想要相信
Everything you're trying to say to me

那些你試圖告訴我的事

So open up my eyes

所以睜開我的眼
Tell me I'm alive

告訴我我還活著
This is never gonna go our way

這永遠不會如我們所願
If I'm gonna have to guess what's on your mind

如果我還必須去猜想你到底在想些什麼

So open up my eyes

所以睜開我的眼
Tell me I'm alive

告訴我我還活著
This is never gonna go our way

這永遠不會如我們所願
If I'm gonna have to guess what's on your mind

如果我還必須去猜想你到底在想些什麼的話


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    辛蒂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()